تبلیغات


کوهبنان به لحاظ جرائم در سطح پایین است

کوهبنان به لحاظ جرائم در سطح پایین است

در نظام جمهوری اسلامی، حکم قاضی به عنوان نماینده ‌مردم و برگزیده ‌ولی‌فقیه از مشروعیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار خواهد بود و لحظه لحظه‌ خدمتگزاری به جامعه و نظام مشروع جمهوری اسلامی ارزشمند است.

امام جمعه کوهبنان گفت: شهر کوهبنان از لحاظ میزان جرائم در رده‌های پایین قرار دارد.
به گزارش خبر نگار مسجد امام حسین(ع) به نقل از فارس:حجت‌الاسلام عباس جعفری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه ‌رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با اشاره به اهمیت و حساسیت کار قضاوت اظهار داشت: دستگاه‌های قضایی از جمله سالم‌ترین مجموعه‌های اداری هستند و از طرفی منصب قضاوت در حدی ارزشمند است که در آیات و روایات عنوان شده که اگر حاکمی حکمی بر عدل صادر کند این حکم از چهل روز باران الهی ارزشش بالاتر خواهد بود. وی ادامه داد: همانگونه که یک نعمت بزرگ مانند نزول باران که سبب حیات می‌شود، ضروری و نیاز یک جامعه ‌انسانی است، وجود دستگاه‌های قضایی و قاضی عمل‌کننده به عدل نیز نیازمند یک جامعه و موجب آرامش مردم و امنیت اجتماعی است. جعفری بیان داشت: در نظام جمهوری اسلامی، حکم قاضی به عنوان نماینده ‌مردم و برگزیده ‌ولی‌فقیه از مشروعیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار خواهد بود و لحظه لحظه‌ خدمتگزاری به جامعه و نظام مشروع جمهوری اسلامی ارزشمند است. امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: در منصب قضاوت و دستگاه‌های قضایی برخی ‌حرکت‌های ناب اسلامی است، حرکت‌هایی که به جا ‌انجام و حکمی که به حق و عدالت صادر شود، ارزشمند و حیات‌بخش است. شهر کوهبنان از لحاظ جرائم در سطح پایین است و این جای بسی افتخار است، اما این امر نباید موجب شود که مراقبت‌ها و نظارت‌ها کاهش یابد.

منبع :فارس


کوهبنان به لحاظ جرائم در سطح پایین است



:: ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار کوهبنان ,
:: برچسب‌ها: کوهبنان به لحاظ جرائم در سطح پایین است , خبر , اخبار , کوهبنان , اخبار کوهبنان , خبر های کوهبنان , مسجد , اخبار جدید , جرائم در کوهبنان , کمترین جرائم , اطلاع رسانی کوهبنان , کوهبننا , امام حسین ,
|
امتياز مطلب : 1
|
تعداد امتيازدهندگان : 5
|
مجموع امتياز : 5
نويسنده : هیئت نوجوانان
تاريخ : پنجشنبه 23 مرداد 1393
مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

کد امنیتی رفرش


بنر های مذهبی سایت و وبلاگ