تبلیغات


از “چماه کوهبنانی” تجلیل می شود

به مناسبت روز خبرنگار در آیین تجلیل از خبرنگاران استان کرمان ، از میرسید عباس روح الامینی ( چماه کوهبنانی) به پاس یک عمر خدمت در عرصه رسانه استان تجلیل می شود.

 

fallah.ershad

 

به گزارش خبرنگار مسجد امام حسین(ع) به نقل از تسنیم ، فرشید فلاح اظهار کرد: آیین تجلیل از خبرنگاران استان در روز جمعه ۱۷ مردادماه امسال بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور مقامات کشوری و استانی در محل بیمارستان قدیمی نوریه کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این آیین از اصحاب قلم و رسانه استان کرمان تجلیل می‌شود، افزود: به پاس یک عمر خدمت در عرصه رسانه استان از علی اکبر اصفهانی، چماه کوهبنانی (روح‌الامینی)، محمد محمدی، عباس دبستانی، نعمت‌الله زاده و رزم‌آسا تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه در آیین تجلیل از اصحاب قلم و رسانه استان از مجتبی احمدی خبرنگار و نویسنده جوان کرمانی نیز تقدیر می‌شود، گفت: حجت‌الاسلام سید محمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات و علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان سخنرانان این مراسم هستند.

فلاح با بیان اینکه آیین تجلیل از خبرنگاران استان با حضور ۳۰۰ نفر از خبرنگاران استان کرمان برگزار می‌شود، بیان کرد: برای برپایی این مراسم یک شورای سیاستگذاری متشکل از تعدادی از مدیران رسانه‌ها تشکیل شده که بر نحوه اجرای آن نظارت دارند.

وی خاطرنشان کرد: سومین یادواره شهدای رسانه استان کرمان نیز توسط بسیج رسانه استان کرمان در روز پنجشنبه ۱۶ مردادماه امسال در محل گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود

منبع :خبرگزاری تسنیم


از “چماه کوهبنانی” تجلیل می شود



:: ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار کوهبنان ,
:: برچسب‌ها: اخبار , تسنیم , اخبار کوهبنان , کرمان , خبر , خبر ها , مسجد کوهبنان , امام حسین , از “چماه کوهبنانی” تجلیل می شود , فلاح , چماه کوهبنانی , تجلیل , روز خبرنگار , اخبار داغ , ایران , کوهبنان ,
|
امتياز مطلب : 2
|
تعداد امتيازدهندگان : 5
|
مجموع امتياز : 10
نويسنده : هیئت نوجوانان
تاريخ : چهارشنبه 15 مرداد 1393
مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

کد امنیتی رفرش


بنر های مذهبی سایت و وبلاگ